Известие

Collapse
No announcement yet.

Маслен отдушник, извеждане навън.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това незнам дали е добра идея да влиза в ауспуха. Тъй като там има по-голямо налягане от колкото в картерните газове. Демек газовете от ауспуха ще окажат съпротива на тези от картера. И едно, че мотора ше види съпротивление по иначе дългия маркуч до отзад и друго, че отделно газовете от ауспуха ще тикат и в картерните и ще стане една много красива картинка.

    Незнам, но аз така ги виждам нещата. Ако греша ме поправете.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Тъй като там има по-голямо налягане от колкото в картерните газове. Демек газовете от ауспуха ще окажат съпротива на тези от картера.
      Зависи точно къде ще се свържат към края...пуловеризатора бачка на тоя принцип......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Взе ми го от от устата....

        Comment


        • #34
          Сигурни ли сте в това? Аз незнам наистина какво ще стане, но на края на маркуча и налягането на картерните газове ще е едва долувимо. Но пък скороста в ауспуха ще е визока... незнам... аз не бих рискувал да си дупча тръбите А и как ще разбера дали действа?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
              Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.
              Как с разкачането на маркуча на картерните газове повишаваш налягането в картера?
              145 QV ex.
              146 Boxer TOTAL ex.
              147 T.S. Sele top

              Lancia Dedra 2000 16

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                Тя идеята не е само екологична ами и разтоварваща за двигателя. Когато извадите маркуча се повишава налягането под буталата и от там има повече зор.
                Колега, сещам се един пример да ти дам свързан с човешката физиология, ама мое да ме баннат......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Налягането над буталата преминава покрай сегмента и така е от другата му страна-картера. Когато маркуча е закачен към смукателният колектор има вакум, този вакум се получава и в целият двигател. Затова когато е читав мотора и отвориш капачката за наливане на масло не духа. Когато откачите въпросният маркуч в двигателя се създава някакво налягане което се освобождава от въпросният маркуч, когато не успее само през маркуча да излиза въпросното налягане-протича мотора от където намери.

                  Comment


                  • #39
                    ТОва за духането е малко спорен въпроса...

                    Мога лично да ти демонстрирам двигатели, единия който духа, а другия, който смуче - и двата абсолютно читави
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Ако двата двигателя са абсолютно еднакви нали се сещаш, че все пак има нещо.
                      По добре периодично да се почиства масленият сепаратор от колкото да се изважда маркуча. Да ако наистина можете да постигнете ефекта на увличане когато е в гърнето и там ще стане.
                      Ако може и някой да намали това което съм начертал ще стане по добре, нещо не ми се отдаде поставянето на Pic.
                      Last edited by chavetoo; d.m.y г., 20:23.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        По добре периодично да се почиства масленият сепаратор от колкото да се изважда маркуча.
                        Съжалявам колега, не мога да се съглася с мнението ти, което все пак не значи че ти трябва да си го промениш.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.
                            Няма какво да пишем. Изкарай го на вън и покарай колата няколко дни. Карай по маршрут по който караш. Ако не усетиш, че колата има повече тяга не го бутай

                            Сигурен съм обаче, че ако го направиш после ще пишеш в тази тема как си го извел и при теб. Разбира се тоа ще направиш ако си достатъчно откачалка като нас

                            Аз днес промених леко системата и изведох филтърчето зад лявото магаре и вече не мирише и на място. И съм много доволен
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                              Аз мнението няма да си променя докато някой не напише основателна причина този маркуч да виси извън двигателя.
                              Ок.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                Нормално е ако автомобила има дебитомер да почне да върви повече, все пак започва да минава по голямо количество през дебитомера и от там повече гориво.

                                Comment

                                Working...
                                X